Forma-1

  • Témaindító Témaindító Guest
  • Kezdő dátum Kezdő dátum
rólam nem mondhatod hogy "divat ferraris" vagyok... :Dmert olyan 10 éve Ferrari 4ever van nálam! :D
 
Originally posted by Zozi;26813
rólam nem mondhatod hogy "divat ferraris" vagyok... :Dmert olyan 10 éve Ferrari 4ever van nálam! :D
Nem rólad van szó. :) Sok olyan van aki akkor lett ferraris amikor jól ment a csapatnak.Persze a legjobb a győztesnek szurkolni akkor nem érhet csalódás.
Én Montoya drukker voltam amí­g ki nem szállt.Nem érdekelt,hogy nem világbajnok nekem az ő stí­lusa tetszett.Most meg a Hamiltoné.Ha nem lenne a Hamilton akkor a Mclaaren Mercinek szurkolnék. :)
:D
 
Én akkor néztem elöször forma 1 et mikor senna meghalt kb és azóta Schumacher drukker vagyok na meg utánna Ferrari és akkor is szarul ment a Ferrarinak annak ellenére hogy egyesek szarint lekentek mindenkit tudod rocky ezeket azok találják ki mint te egyszerüen nem birjátok elviselni hogy szarok vagytok nem tudtok csalás nélkül jó autót csinálni én nem mondom hogy a töbi csapat nem csal tuti de nem akkora mértékben hogy ki is derüljön :Dés ha mégis akkora mértékben akkor megintcsak a Meclareny a balfsz hogy nálik kiderült és ezt meg hogy a ferrari mellet áll az egész fia innét látszik igazán hogy nem birjátok hova tenni hogy Mindig a Ferrari az ellenfél és nagyritkán tudtok vb nyerni :Dde mindenki szt gondol amit akar ha az fia a ferrari mellet áll akkor miután a sumi meg a ferrari sorba nyerték a világbajnokságot miért változtattak a szabályokon azért mert a Ferrari mellet álltak vagy azért mert olyan egyoldalu volt a forma 1 hogy halálra untad magad mert mindig a ferrari nyert. Szerintem ha annyira a ferrari mellet állnak akkor még mindig ugyanazok a szabályok lennék amikkel halmozták a vb sikereket és ezek után mit vársz talán a mercedes mellé álljanak csalnak öszavisza :Dbéna bagázs sok olyan ember van aki nem birja elviselni hogy jobbak nála ez tény mejik csapat is van a lagrégebb ota a forma 1 ben???? erröl ennyit enyi tapasztalattal simán a Ferrari a legjobb és képzeld nem azota szurkolok nekik miota jók hanem akkor is szurkoltam nekik mikor sumi kezdte öszerakni a csapatot meg mikor szarok voltak és a renault lett kétszer vb .Ugyhogy mondhattok nekem akármit az öszes meclarenesböl az irigység beszél :D:Dbeis fejezem mert meclarenessel hiába vitatkozol rájuk kell hagyni :DRemélem idén nyernek és akkor énis mondhatom hogy melletük áll az fia :Dna pá témát lezártam :D
 
Fejezd is be mert annyira jóllaktál,hogy félrebeszélsz!
:D:D:D
 
:D:D:D:D tényleg jól laktam megettem 2 pizzát :DForza Ferrari
 
ha az a lényeg hogy a itt is a Ferrari drukkerek vannak többségben! (Nyitnék szí­vesen egy Mclaaren topicot itt a Forma 1 en belül... :) de nem akarom hogy a nevem ott egyen a téma alatt! :D)
 
Énis igy vagyok vele csak azzal a különbséggel hogy én nemis nyitnék de mond rockynak ö szivesen nyitna de lehet csak ö lenne benn de ha nemis csak ö tutira max 1 -2 lennének :D
 
Miért szeretheti szive joga csak ö az aki nyithatna merci topicot az f1 en belül :D
 
na ezaz erre nemis gondoltam egy markoloval viszaemelték a pályára :Dés még igy sem lett vb ok :Dszegény :D
 
Originally posted by RockyBalboa;26812
!Sok ferrari szurkoló van a világon(talán belőluk van a legtöbb,persze nagy része "divat ferraris")

Az meglehet, de mostanában a legtöbb Lujiz szurkoló mind csak divatból szurkol neki.
 
én még mindig azt mondom hogy igencsak hamar ki fog égni a kölök! Nem lesz 1-2 év és jön egy újabb! Ugyam ez volt anno Sumi és Alonso között... Alonso jött és nyomot hirtelen 2 VB cí­met.... erre itt a kis Lújí­z neki is 1-2 VB és kész...
 
Majd jön Wili Weber új pártfogoltja, vmi Nico nemtudomki és elkeni a száját Lují­znak :), vagy beültetik Vettelt a Ferrariba :)
 
Originally posted by kozmi91;26897
Héhéhé!! Lují­zt hogy is rakták vissza a Nürburgrungen tavaly??? Pontosan nem emlékszem, de valami rémlik. :) , ja...... és az utóbbi időben, az FIA inkább az angol csapatokat segí­ti :F
Miért is nem büntették meg ezért?Hát pont a sumi esete miatt!Nem merték mert abból í­rtó nagy balhé lett volna.Nem hinném,hogy Hamilton ki fog égni.Summaher is elég hamar kiégett csak még pár évig eljátszotta a hattyú halálát.Az igazi nagymenők a csúcson hagyják abba,sumák barátunk meg a lejtő legalján volt kénytelen búcsúzni,még egy utolsó villantásra sem telt neki.Ezt köszönheti a kapzsiságának és annak,hogy nem tud szereplés nélkül élni.Most is ott rontja a levegőt a ferrarisoknál. :yucky:
Nem nyitok Mclaarenes topikot mert annyira nem vagyok F1 fan.Ebbe a topikba meg nem szí­vesen nézek be mert nem szeretem az elfogult ferraris HSZ-eket.Most is megbántam,hogy benéztem.Többet nem jövök.
Arról van szó,hogy:SAVANYí­?? A SZ??킐L??킐!!!!!!
:eekout:
 
Inkább csak üsd azt a boxságot.

ui.: láttad Schumi utolsó versenyét??
 
Originally posted by RockyBalboa;26932
Miért is nem büntették meg ezért?Hát pont a sumi esete miatt!Nem merték mert abból í­rtó nagy balhé lett volna.Nem hinném,hogy Hamilton ki fog égni.Summaher is elég hamar kiégett csak még pár évig eljátszotta a hattyú halálát.Az igazi nagymenők a csúcson hagyják abba,sumák barátunk meg a lejtő legalján volt kénytelen búcsúzni,még egy utolsó villantásra sem telt neki.Ezt köszönheti a kapzsiságának és annak,hogy nem tud szereplés nélkül élni.Most is ott rontja a levegőt a ferrarisoknál. :yucky:
Nem nyitok Mclaarenes topikot mert annyira nem vagyok F1 fan.Ebbe a topikba meg nem szí­vesen nézek be mert nem szeretem az elfogult ferraris HSZ-eket.Most is megbántam,hogy benéztem.Többet nem jövök.
Arról van szó,hogy:SAVANYí­?? A SZ??킐L??킐!!!!!!
:eekout:




Ez a rocky csávo kész van ö mondja hogy savanyu a szöllö nekün Ferrarisoknak egyáltalán nem savanyu ja hogy magadra értetted hát megis értem ha a meclarenre gondolok.Sumi hamar kiégett és a lejtö legalján hagyta abba hát persze az tényleg a lejtö legalja hogy az utolsó elötti versenyen a vb cimért hajtott még mindig :Dszaretnél te igy a lejtö alján lenni olyan szánalmassak ezek az anti sumaheresek az irigység beszél mindegyikböl sosem lesz olyan meclarenes pilota aki 7 vb lesz egy volt nekik most is alonso de aztis elkurták szánalmas brigád és hogy nem szivesen nézel be persze veszettül sasolsz :Dhogy mit irunk az imádott nyalcédesröl öööö mercedesröl :DÉS ha azt veszem alapul mint a szálodáknál minél több csillag anál jobb minöség akkor a mercinek nagyon paszol az az egy árva kicsike csillagocska :DDe téged etöl fügetlenül csiplek csak ..................... :D
 
Formula-1, Magyar Nagydí­j: bemutatkozhat a McLaren új orra



Már a Magyar Nagydí­jon bemutatkozhat a Formula-1-es McLaren-Mercedes csapat új orr-konstrukciója.
A wokingi istálló csütörtökön, a jerezi tesztelés során alkalmazta először a szarvra emlékeztető kiegészí­tőt.
„Hockenheimben még a cápaorral próbálkoztunk, ez az agancsos modell viszont a legújabb aerodinamikai fejlesztésünk, remélhetőleg a Hungaroringen élesben is bevethetjük" - nyilatkozta az autosport.com szaklapnak Martin Whitmarsh, a McLaren ügyvezető igazgatója.
A mogyoródi viadalra jövő hétvégén kerül sor.




Hamilton óvatos, nem bí­zza el magát


A Silverstone-ban és Hockenheimben sima győzelmeket arató, ezzel a pontverseny élére kerülő Lewis Hamilton egyáltalán nem í­rja le a ellenfeleit, úgy véli, óriási csata várható az 59. Formula-1-es világbajnokság Magyar Nagydí­ján. A fiatal brit sztár ugyan elismeri, hogy a McLaren nagyon erős autóval rendelkezik, de nem felejti, néhány hete még egészen más volt a helyzet.
„ővakodom attól, hogy jóslatokba bocsátkozzam í¢?í¢?? kezdte Hamilton, majd í­gy folytatta: - Igen, roppant erősek voltunk a legutóbbi két futamon, de előtte két futamon át komoly problémákkal küszködtünk. Lehetetlen, hogy most tökéletes előrejelzést adjakí¢?í‚.
Hamilton Kanadában kiesett, Franciaországban 10. helyen ért célba, igaz egyszer sem hibáztathatta autóját. Montrealban a boxutcában ment neki a cí­mvédő Kimi Rí­í‚¤ikkönennek, mí­g Magny-Cours-ban két büntetés miatt nem végzett pontszerző helyen. Hazájában, majd Németországban aztán „visszavágottí¢?í‚, ennek köszönhetően összetettben négy ponttal vezet Felipe Massa előtt.
„Annyit azért elmondhatok, jelenleg csodálatos az autónk, igazán élvezem a vezetést. Ha megtaláljuk a tökéletes beállí­tást, akkor még többet hozhatok ki belőle, ez fantasztikus érzés lenneí¢?í‚ í¢?í¢?? jegyezte meg a népszerű klasszis.
Lewis Hamilton tavaly emlékezetes körülmények között diadalmaskodott a Hungaroringen, lévén Fernando Alonso büntetése után került a rajtsorrend élére. Ismert, spanyol csapattársa feltartotta őt az időmérő edzésen, ezért az elsőről az ötödik pozí­cióba került. A brit pilóta kihasználta a lehetőséget, biztosan győzött a Magyar Nagydí­jon.
„Egyáltalán nem állí­thatom, hogy rendkí­vüli magabiztossággal utazom erre a versenyre. Ez a pálya teljesen eltér a többitől, senki sem mondhatja azt, hogy biztos a dolgábaní¢?í‚ í¢?í¢?? jelentette ki Hamilton.
Martin Whitmarsh, a wokingiak ügyvezetője már közel sem ilyen visszafogott, kiváló esélyt lát az ismétlésre.
"Két pálya hasonlí­t igazán a Hungaroringre: bizarr módon Montreal, ahol alacsony tapadással és a koszos vonalvezetéssel kell megbirkóznunk, valamint Monte-Carlo, ott roppant fontossággal bí­r a hatalmas leszorí­tóerő, a rövid egyenesek és a számos lassú kanyar miatt í¢?í¢?? mondta a szakember, majd hozzátette: - Ha reálisan nézzük a helyzetet, akkor azt látjuk, mindkét emlí­tett pályán versenyképesek voltunk. Persze, az is igaz, egyik erősségünknek számí­t, hogy remek a tempónk a gyors kanyarokban, de most sokat dolgoztunk azon, javuljunk azokon a pontokat, ahol kevésbé vagyunk eredményesekí¢?í‚.
Whitmarsh elárulta, alaposan megerősí­tették „csomagjukatí¢?í‚ a mogyoródi száguldásra, í­gy jó esélyekkel várják a jövő vasárnapi futamot.
A McLaren-Mercedes hét alkalommal nyerte meg a Magyar Nagydí­jat: 1988-ban, 1991-ben és 1992-ben a néhai Ayrton Senna, 1999-ben és 2000-ben Mika Hí­í‚¤kkinen, 2005-ben Kimi Rí­í‚¤ikkönen, mí­g 2007-ben Lewis Hamilton vitte sikerre a wokingiak kocsiját.
 
Alonso még mindig ég a sikervágytól


Fernando Alonso jól tudja, időnként még a legjobbak is hullámvölgybe kerülnek, ennek ellenére továbbra is száz százalékos elszántsággal készül arra, hogy visszatérjen a Formula-1 csúcsára. A kétszeres világbajnok spanyol klasszis hosszú távra tervez, fel sem merül benne, hogy néhány éven belül búcsút intsen a sorozatnak.
„Továbbra is imádom ezt a sportot. Vannak jó és rossz időszakok. Nehéz elfeledni azokat a sikereket, amelyeket nem szerezhetnék meg az élet más területéní¢?í‚ í¢?í¢?? mondta Alonso.
A Renault versenyzője 2005-ben és 2006-ban első, tavaly a harmadik helyen végzett a pontversenyben, gyönyörű diadalokat aratott. Idén azonban csak 13 „egységetí¢?í‚ gyűjtött, szinte az első futam előtt eldőlt, szerényebb képességű autójával esélye sem lesz a sikerre.
„Az igaz, hogy két-három évvel ezelőtt még azt gondoltam, nem töltök olyan sok időt a Formula-1-ben, mint Michael Schumacher. Tizenkilenc évesen kezdtem a Minardinál, azt hittem, sok lenne, ha két évtizedig versenyeznék. Az F-1 felemészti az emberek energiáit, ezért terveztem azt, hogy nem akarom feláldozni az életemet ezért a sportágértí¢?í‚ í¢?í¢?? ismerte el a spanyol sztár.
Fernando Alonso a diadalmas szezonok hatására átgondolta elképzeléseit, ma már egészen másként tekint jövőjére.
„Huszonhat éves vagyok, miért ne maradhatnék még tí­z vagy tizenegy évig. Vágyom az újabb sikerekre, készen állok arra, hogy annyi időt szánjak ennek elérésére, amennyire szükség vaní¢?í‚ í¢?í¢?? jelentette ki Alonso.
A Renault klasszisa tavaly nehéz hónapokat élt át a McLarennél, szinte mindenkivel összeveszett, de ennek ellenére sem haragszik az angolokra, pedig elsősorban Lewis Hamiltonnal és Ron Dennis csapatfőnökkel voltak problémái.
„A mclarenes tapasztalatok sem változtattak az angolokról és az országról alkotott véleményemen. Az angol emberek nagyon büszkék a hazájukra és a származásukra. Ugyanezt érzem Spanyolországban, hasonló az emberek mentalitása. Persze, az időjárás nem éppen kedvező. Vannak olyan napok Angliában, amikor elszomorodom az idő miatt. De í­gy is szép emlékek fűznek Angliáhozí¢?í‚ í¢?í¢?? mondta a sztár.
Alonsót az elmúlt hónapokban hí­rbe hozták a BMW-vel és a Hondával, de továbbra sem döntött arról, melyik csapatban szerepel 2009-ben.
„Nem lesz döntés a nyár végéig. Akkor leülök a tanácsadóimmal, eldöntjük, mi a legjobb nekünk és a Renault-nak. Sok dolgot kell figyelembe vennem, bármi elképzelhetőí¢?í‚.




Renault: Alonso a szezon végén dönt






ernando Alonso az 59. Formula-1-es világbajnokság befejezése után dönt arról, hogy marad-e jövőre a Renault-nál. A spanyol klasszis egyelőre nem gondolkodik jövőjén, de annyit azért elárult, jobb szereplést várt az idei szezonban. A 2005-ös és 2006-os idény legjobbja tavaly a McLaren-Mercedesnél szerepelt, harmadik lett a pontversenyben. A jó szereplés ellenére megromlott a kapcsolata a csapattal, ezért több évre szóló szerződése ellenére visszatért korábbi munkaadójához. Az elmúlt hónapokban azonban többször felvetődött, csak vészmegoldásként szerepel a Renault-nál és előbb-utóbb a Ferrarinál köt ki.
„Nem tudom, hogy maradok-e a Renault-nál. Majd az év végén döntök jövőmről í¢?í¢?? mondta hétfőn Alonso.
A korábban a száguldó cirkusz közvetlen élmezőnyébe tartozó francia csapat tavaly sokat küszködött, győzelem nélkül maradt, mindössze egy dobogós helyezést könyvelhetett el, az azóta a McLarenhez szerződött Heikki Kovalainen révén a szuzukai Japán Nagydí­jon. Sokan úgy vélték, a spanyol sztár visszatérésével megoldódnak a gondok, de egyelőre nem í­gy történt.
„Nem alakult jól az évünk, egyértelműen rosszabb a vártnál. Nem állhattunk dobogóra, győzelemről pedig kár is beszélni. Sok munka vár ránk ahhoz, hogy újra sikeresek legyünk. Év végi döntésemet az is meghatározza, miként alakul az év hátralévő része.
A napokban Alonso már arról beszélt, ha a Francia és a Brit Nagydí­jon sem hoznak jelentős előrelépést az új fejlesztések, akkor a Renault-nak meg kell kezdenie a felkészülést a 2009-es szezonra.
„Remélem, hogy sikeres leszek ezen a hétvégén. Franciaországban sokan szurkolnak nekünk, olyan, mintha Barcelonában versenyeznék. A múlt héten rendkí­vül keményen készült a csapat, a teszten némi előrelépést tapasztalhattunk. í­??gy érzem, fejlődtünk, í­gy magabiztosan várom a futamot. í­??gy érzem, jó úton haladunkí¢?í‚ í¢?í¢?? zárta mondandóját a kétszeres világbajnok spanyol versenyző.
Fernando Alonso három évvel ezelőtt győzött, 2004-ben és 2006-ban második volt Magny-Cours-ban a Renault alkalmazottjaként.
 
Rí­í‚¤ikkönen továbbra sem figyel 2010-re


Kimi Rí­í‚¤ikkönen ismét leszögezte, egyelőre nem döntött arról, hogy folytatja-e pályafutását a 2009-es, 60. Formula-1-es világbajnokság után. Az összetett verseny tavalyi győztese csak abban biztos, kitölti még másfél évig tartó szerződését, és attól sem ódzkodna, ha valamikor Fernando Alonsóval kellene dolgoznia a Ferrarinál.
„Nem kell kapkodnom a döntéssel. Még egy évig érvényes a szerződésem, azt ki is akarom töltenií¢?í‚ í¢?í¢?? mondta Rí­í‚¤ikkönen.
A finn világbajnok jövője már hónapok óta kérdéses, találgatások egész sora látott már napvilágot. Egyesek úgy tudják, Rí­í‚¤ikkönen 2010-ben már nem lesz tagja a száguldó cirkusznak, helyére a ferraris előszerződéssel rendelkező Alonso érkezhet. A német és a lengyel sajtó Robert Kubica maranellói szerepvállalását vizionálja.
„Nem hiszem, hogy meg kellene magyaráznom: akkor hozom nyilvánosságra az elhatározásomat, ha már döntöttem. A Ferrari sem siettetí¢?í‚ í¢?í¢?? jegyezte meg a maranellóiak ásza.
A szurkolók és a szakemberek egy része szerint a bizonytalankodás is közrejátszik abban, hogy Rí­í‚¤ikkönen nem remekelt az elmúlt hetekben. Egyesek szerint a klasszis már nem eléggé motivált, a visszavonulásra készül. Ehhez képest az érintett azt sem zárja ki, hogy 2010-től Alonsóval dolgozzon együtt a sikerekértí¢?í‚?
„Miért ne? Ki tudja, mit hoz a jövő? De nem én hozom a döntéseket a versenyzőkrőlí¢?í‚ í¢?í¢?? mondta a világbajnok.
Szó, mi szó, érdekes helyzetet teremtene a Rí­í‚¤ikkönen-Alonso tandem összeállása, lévén. Felipe Massa kontraktusa csak a 2010-es szezon után jár le.
A korábban a McLarent is erősí­tő sztár zárásként megismételte jól ismert „téziseití¢?í‚, vagyis az F-1-en túl is van életí¢?í‚?
„Számos olyan dolog van a Formula-1-en kí­vül, amely elszórakoztat. Sohasem volt problémám a szabadidőm eltöltésévelí¢?í‚.
Kimi Rí­í‚¤ikkönen harmadik helyen áll az idei összetett versenyben, hátránya hét pont az éllovas Lewis Hamiltonnal szemben
 
A Ferrari cápaszárnnyal küzd Hamiltonnal

új szárnymegoldást használ a Ferrari, hogy legyőzze a Hungaroringen a mclarenes Lewis Hamiltont. A cápauszonyt a Red Bull és a Renault sikerrel alkalmazta, a Force India egyik gépe viszont lesodródott miatta a pályáról. Elveti a McLaren, megtartja a Ferrari a cápauszonyt a Magyar Nagydí­jra ? állí­tja a gazzetta.it.


Az angolok Hockenheimben, a Német GP előtt, az olaszok utána, Jerezben próbálták ki a nagyobb stabilitást jelentő, ragadozóhalra emlékeztető megoldást, de mí­g Hamiltonék nélküle, Raikkönen és Massa azzal indulnak a Hungaroringen.

361233_0877b175376cad693f1262529da1380c_wm.jpg


361231_769b9a9d315d5ef7c03a38c57287f21e_wm.jpg


A szárnyvégződést a Red Bull-főtervező, a Williamsnél és a McLarennél sokszoros bajnok Adrian Newey találta ki és alkalmazta először a brit-osztrák csapat autóin. A Renault hamar átvette, Barcelonában mindkét gárda a futamon is bevetette. Silverstone-ban a Force India tesztelte, de a sí­k területen feltámadt szél belekapott, és lesodorta Giancarlo Fisichella kocsiját az aszfaltról.

A motorfedő módosí­tás lényege, hogy mint a repülőkön a hátsó, függőleges szárny, vagy az oldalszárnyakon végződő két kisebb felkunkorodó rész, stabilabban tartja az autót. Különösen az olyan kanyargós pályákon lehet szerepe, mint a Hungaroring. Veszélye, illetve hátránya, hogy a megnövelt felület jobban felfogja az áramlatokat, azaz könnyen belekap a szél.
Felipe Massa Jerezben elégedett volt vele, és a mérnökök a számí­tógépes adatok elemzése után a gazzetta.it szerint úgy döntöttek, élesben is bevetik, hogy csökkentsék a hátrányukat a McLaren mögött: Hamilton az utóbbi két futamot nagyon simán nyerte, vezeti a pontversenyt is.
 
Na a jó öreg Adrian megint kitalált valamit, amit előbb utóbb mindenki leutánoz. :)
 
Most akor elehetnek kezdeni a Ferrariról mit utánoztak le :Dde ez belefér ezzelen a Ferrari sem höbörgött
 
A Ferrariról is leutánoztsk pár dolgot :) Emlékszem egyik éven, asszem 2004-ben a Honda kiköpött mása volt a Ferrarinak :D
 
í­í‚í­í‚í­í‚í­í‚ az csak optikai csalódás volt :D
 
amúgy nagyon ocsmány ez a cápauszony :) főleg a mercin, ami még alapból is csúnya :D
 
Vissza
Top Alul