Mercedes-Benz

Hu ez igen király, láttam már hasonlót, de ez igen szép állapotban van.
Minőségi autóba minőségi cuccok.:)
 
Mercedes W201 3.2 AMG

https://www.youtube.com/watch?v=pHBejl-f9GM
 
U3246-1272576649.jpg
 
Rocky a Kakucs ringen.
:)
U3246-1272826056.jpg
 
W140 (Bálna gyüjtemény) :)

31491980025_large.jpg


31491980003_large.jpg


31491980041_large.jpg


31491980043_large.jpg
 
Hivatalosan is bemutatkozott a Mercedes SLS alapjaira épülő E-cell. A teljesen villamos energiával hajtott járművet négy motor mozgatja, együttes teljesí­tményük 533 lóerő és 880 Newtonméter. 3,8 másodperc alatt teljesí­ti a százas sprintet a modell.




4657_Mercedes-Benz-SLS-AMG-E-Cell-2_k.jpg






Pontosan egy évvel ezelőtt beszélt arról a német gyártó, hogy az AMG-vel közösen fejlesztett SLS-ből akár elektromos változat is készülhet. A benzines V8-as modell a Frankfurti Autószalonon mutatkozott be hivatalosan, mí­g az elektromos verzióról eddig csak kémfotókat láthattunk.A hatalmas benzinmotor helyett az E-cell-ben négy villanyos egység dolgozik, együttes teljesí­tményük eléri az 533 lóerőt, í­gy a sárga csoda 3,8 másodperc alatt teljesí­ti a százas sprintet. Annak ellenére, hogy a benzinmotor kikerült az autóból, nem lett könnyebb a négykerekű, hiszen az összesen 480 kW energiát tárolni képes akkumulátoroknak tetemes tömege van. A megfelelő súlyelosztás érdekében a padlólemezre szerelték az akksikat és a kardánalagútba is elrejtettek belőle jó pár cellányit. A négy villanymotort egyenként a kerekekhez helyezték, í­gy akár összkerékhajtásúként is felfogható az E-cell. Az összesen 880 Newtonmétert teljesí­tő motorokat generátorként is tudja alkalmazni az autó, fékezéskor tölti egy központi egységen keresztül a cellákat. Arról még nem számolt be a gyártó, hogy milyen hatótávval rendelkezik az autó, de biztosak vagyunk benne, hogy 150-200 kilométert meg lehet majd tenni egyetlen töltéssel. A leszorí­tó erő fokozásáért egy önmagától lesüllyedő első spoilert alkalmazott a Mercedes fejlesztőcsapata, ami a hátsó légterelővel egyszerre lép működésbe 120 km/h felett. A regeneraliv fékerő visszanyerő rendszeren kí­vül természetesen hagyományos tárcsafékekkel is ellátták az autót, amelyek kerámiából készültek. A villanymotorok széles tartományban használhatóak, és maximális fordulatszámuk eléri a percenkénti 12 000-et. Külsőleg nem csak a feltűnő sárga fényezés mutatja, hogy ez egy különleges darab, hanem egyébb kiegészí­tőkön is látható az átalakí­tott kocsiszekrény. Nagyobbak a légbeömlők, hiszen a villanymotoroknak és a rengeteg akkumulátornak nagyobb hűtésre van szüksége, mint a benzines egységnek. Éppen ezért a hűtőmaszkot szélesebbre húzták. új az első lámpa, amelynek formája ugyan nem változott, de egy LED-sort épí­tettek bele. A könnyűfém felniket is áttervezték, és egyedi szürke szí­nben pompáznak. Az autó ugyan szériaérettnek tekinthető, mégis rengeteg tesztprogramon kell még részt vennie, hogy sorozatgyártásba kerülhessen. A németek 2013-as forgalomba helyezést í­gérnek, de elképzelhető, hogy már hamarabb is lehet majd vásárolni az E-cell-t.
 
[attachment=279:mercedes...01_07_05.jpg[/CODE]

ez lehetett az életérzés
 
Rocky bácsi!! had örüljön...

In traffic precarious situations can come unexpectedly: before you know it there is an uninvited passenger. But with the brake assistant BAS + in the new Mercedes-Benz E-Class you can even trick the reaper.


Sorry...

https://www.youtube.com/watch?v=XJM8DlbT9dk
 
Jó kis autó tetszik és szeretem bár az én kedvencem a volksvagen
 
Biztos hogy jó autók de valahogy sosem tetszettek, nemtudom hogy miért.
 
C 63 AMG sound
https://www.youtube.com/watch?v=UFtTLfXaC6U
 
https://www.youtube.com/watch?v=RbJvzEnx0R0
 
ezek brutálisan jó kémények.
asszem teszek én is ilyeneket a simsonomra :D
 
Szép autó Rocky! Gratulálok hogy ilyen állapotba tartod/hoztad!
í­??gy látom minden gyári? Középen az egy kezettás tartó? :) Ez gondolom csak dí­sz, mert cd-s magnó van berakva.
Faxa! Tényleg egyben van!
 
Köszönöm!Ez a hobbim. :wub:
Igen minden gyári.Nem szabad tyuningolni egy ilyen autót,ez í­gy "érték" és í­gy szép.
Nem csak dí­sz mert télen vissza szoktam rakni a kazettás Blaupunktot és olyankor rádiót meg kazettát hallgatok.Pont ma vettem ki a kazetta tartót mert kell a pakoló hely telefonnak meg kacatoknak.
:)
 
Vissza
Top Alul