Szinkronos Androméda(Andromeda)

14.Harper 2.0
Az Eureka Maru fedélzetén Beka és Harper éppen visszafelé igyekeznek az Andromédára,
amikor egy bajba jutott űrutason kell segítenünk. A súlyosan sérült perszeida halála előtt
"megrázó élményben" részesíti Harpert, aki az elszenvedett áramütésre meghökkentően reagál:
hol pánikba esik, hol enciklopédikus tudásával henceg. Mint kiderül: a perszeida a Szövetségi
Egyetem könyvtárosa volt, aki az agyába elektromosan letöltött univerzális tudásanyagot plántálta át Harper fejébe.
Ami elég nagy baj, mert egy profi fejvadászt küldtek a könyvtáros nyomába, aki jobb híján Harper fejével is beéri.

ujratöltve.....
 
15.Csalóka távlatok
Dylan Hunt kapitány a Sigma Tau 5 bolygón készül újabb szövetséges világ bevonására.
Egyszer már - háromszáz évvel ezelőtt - járt ezen a bolygón titkos küldetésben, és a balul
sikerült látogatás összecsapásba torkollott: halottak maradtak a helyszínen,
köztük a bolygó vezető tisztségviselője, a Nagy Iránymutató.
Dylan most - legnagyobb megdöbbenésére - régi ismerőssel találkozik, a bolygó volt főépítészével,
aki annak idején a legfőbb segítője volt, de most fortyogó dühvel akar bosszút állni.

ujratöltve....
 
16.A részek összessége
Az Androméda csillaghajó fémtörmelékekből álló roncsmezőn vág keresztül,
amikor különös jelenségre lesznek figyelmesek: a hulladék egy része a hajó belseje felé igyekszik.
A bejutott fémdarabok humanoid formává állnak össze, majd a gépek egyesülése nevében az alak meghívót ad át:
az egyik vezető mesterséges intelligencia találkozni akar velük. Jóllehet, a küldetés nem veszélytelen,
Dylan Hunt kapitány mégis vállalkozik rá, mert reméli, hogy újabb támogatót nyerhet meg a szövetség ügyének.

ujratöltve.....
 
17.Félelem és reszketés a Tejúton
Hunt kapitány veszélyes kísérletre szánja el magát: az Euréka Maruval egy fekete lyukhoz közelít, hogy pontosabb képet
kaphasson a jelenség természetéről. A Maru fedélzetén azonban robbanás történik, s az űrbe kirepült
Dylan a fekete lyuk fogságába esik. Miközben az Androméda legénysége észleli a bajt, és terveket sző
a kapitány megmentésére, a magához térő Dylan idilli világban találja magát. Oldalán gyönyörű felesége,
mellette bájos kisfia, akik különös kedveséggel veszik körül. A háborúnak már rég vége,
az Űrgárdának nincs szüksége rá, végre élheti a saját életét. A magógok pedig soha nem is léteztek!
A kapitány itt ébred rá, hogy baj van: a fekete lyuk foglyaként egy alternatív világban él, mialatt Tyr,
Harper és Beka vadul küzd az életéért.

ujratöltve.....
 
18.Hulljon a férgese!
Az Androméda legénységének egyszerre két helyen kellene sürgősen segédkezet nyújtania.
Így hát két csapatra oszlanak: Dylan Hunt kapitány (Kevin Sorbo) Rev Bem társaságában,
a Maru fedélzetén a rabszolgavadászoktól sanyargatott egykori földi telepesek leszármazottai,
a hadzsirák segítségére siet. Nagy meglepetésükre a Fürkész tanokat követő telepesek Revet
valóságos szentként fogadják. Ezalatt az Androméda Beka és Tyr vezénylete alatt
a meteorzáportól sújtott Pythia bolygóra visz a baráti thanoknak segélyszállítmányt,
ahol a baj egyre nő: az egész kolóniát ki kell üríteni.

ujratöltve.....
 
19.A méz-áldozat
Az Androméda csillaghajó különleges feladatra vállalkozik: a két egymással hadilábon álló nietzschei törzs,
a Jaguár és a Szabra kibékítésére nyélbeütött királyi esküvőre ők szállítják a menyasszonyt.
A boldog frigy elé néző hercegnő szándékai azonban korántsem békések: egész arzenálra való fegyvert rejtett el
az esküvői kelengyében. Ráadásul útközben támadás éri őket: a hivatlan "harmadik",
a Drago-Kazov törzs ki akarja használni.

ujratöltve.....
 
20.Justicia mérlege
Az Androméda legénysége a terrorista módszerektől sem visszariadó Restaurátorok által felrobbantott űrhajó,
a Jekaterina roncsai között épségben maradt mentőkabinra bukkan. A fedélzeten talált túlélő nem ember,
hanem Andromédához hasonló komputer vezérelte értelem: Gábriel. Miközben az Androméda parancsnoka,
Dylan Hunt kapitány (Kevin Sorbo), a Szabadkereskedelmi Liga fejvadászaival karöltve a Restaurátorok vezérhajóját,
a "Justicia mérlege" nevű volt Szövetségi rombolót keresi, a két mesterséges intelligencia között
romantikus érzelem szövődik. Későn ébrednek rá, hogy Gábriel cselekedeteit idegen akarat irányítja...

ujratöltve....
 
21.Szállj, hajó, szállj!
Az Androméda csillaghajó központi komputere drámai hangon bejelenti:
a hajtómű túlhevült, és már csak másodpercek vannak hátra a robbanásig.
Dylan Hunt kapitány már felkészült a halálra, amikor a legénység nevetve kíván boldog születésnapot neki.
A kissé vad ugratást kieszelő Harper még Andromédát is átprogramozta a tréfa kedvéért, de Beka nála is messzebb ment:
az ő születésnapi ajándéka Dylan szülőbolygója, a háromszáz éve elérhetetlen Tarn-Vedra,
ahol az "őrült Perszeida" térképe alapján egy mesterpilóta a sose járt mellékutakon alig ötven ugrással
ott teremhet

ujratöltve......
 
22.A második eljövetel
Az Androméda memóriájában tallózó Harper különös felfedezést tesz:
egy izolált blokkban rábukkan az űrhajó mesterséges lelkének egy korábbi verziójára.
A behatolás eredményeként azonban a "régi" Androméda életre kel, és átveszi az uralmat a hajó fölött.
A számára ismeretlen legénységet - Dylan Hunt kapitányt is beleértve - ellenséges betolakodókként kiiktatva,
a hajót a belékódolt titkos útiterv szerint ellenséges területre irányítja.
A magóg világ szívébe történő behatolásra azonban egyszer már - háromszáz évvel korábban -
sor került, és akkor a legénység egyetlen tagja sem élte túl az akciót.

ujratöltve.....
 
2ÉVAD

1.The Widening Gyre
Dylan és Rommie egy magóg hajóra igyekeznek, hogy megmentsék Tyrt és Harpert,
mialatt az Androméda súlyos károkat szenvedett.

ujratöltve....
 
2.Túlélési stratégiák
A még korántsem teljes értékű Androméda a fenyegetően rájuk támadó nietzscheiek elől egy bányabolygón,
pontosabban annak mélyében próbálja meghúzni magát.
Hamarosan azonban kiderül, hogy odalent - ha lehet - még nagyobb veszély leselkedik rájuk
a bányászatra kifejlesztett fémfaló óriásférgek részéről, akik képesek akár egy egész űrhajót is elemészteni.
Az is világossá válik, hogy a támadóknak legfőképpen Tyrre,
illetve az általa eltulajdonított szent ereklyére fáj a foguk, amelynek csillagászati értékéből részesülni akarnak.
A megoldandó feladat: hogyan lehet egy gyilkos fenyegetéssel kioltani egy másikat?

ujratöltve.....
 
3.A kristályba zárt szív
A Pierpont űratoll vezetője, Miskich dózse húsbavágó vitába keveredett a thán hegemóniával.
A planétán őrzik a "Hegemónia szívét", a thánok örökbecsű ereklyéjét, és semmi áron nem hajlandók megválni tőle.
Jóllehet, a Pierpont a Szabadkereskedelmi Liga védelme alatt áll,
a mindenre elszánt Clarion tábornokot talán ez sem tartaná vissza
a közismert tolvajfészek elleni mindent elsöprő támadástól,
ha az Androméda fedélzetén Dylan Hunt kapitány nem próbálkozna meg még egy utolsó békítéssel.
Miközben a tárgyalások láthatólag kudarcba fulladnak, a legénység tagjai megpróbálják maguk elintézni
az ügyet - ki-ki a saját szája íze szerint.

ujratöltve....
 
4.A hamis álarc igazsága
Az Inaris bolygó szállítóhajóit egy idő óta sorozatos támadások érik az űrben, megsemmisítve az űrhajókat,
a legénységet és a rakományt. Rejtély, kinek áll útjában ez a kicsiny mérgező atmoszférájú,
vulkanikus sziklabolygó - s ezt a rejtélyt Dylan Hunt kapitánynak és az Androméda legénységének kell megoldania.
A támadók kilétére hamarosan fény derül: a pyriánok óriási légnyomású, iszonyúan forró világokban élő,
fejlett technológiájú civilizáció tagjai, akik gyökeresen eltérő környezetük és érdekcéljaik miatt
eddig tudomást sem vettek a Szövetségről. Most azonban valami alaposan felbőszítette őket...

ujratöltve.....
 
5.Záróra a "Csorba Kalapács"-ban
Dylan Hunt kapitány ütőképes fegyvertárs után kutat, mégpedig a legendás Isabella Ortiz személyében,
aki a saját erejéből afféle "mini-csillagszövetséget" hozott létre,
mielőtt a kalderánok gyilkos támadása porrá nem zúzta volna művét.
Azóta bujkálni kényszerül, s több jel arra mutat, hogy a csaknem teljesen romba döntött bolygón,
a Svorog Üllőjén nyert menedékre. Itt azonban két probléma is adódik:
a kalderánok az Androméda legénységének nyomában járnak, hogy kitehessék a pontot pusztító tevékenységük végén;
másrészt az inkognitóba kényszerült ex-elnöknő személyének felderítése egyáltalán nem olyan egyszerű.

ujratöltve.....
 
6.Emberi androidok
A Möbius bolygót és négymilliárd lakóját halálos veszély fenyegeti:
a magóg tervek alapján, de emberi kezek által épített Baziliszkusz csatahajó a megsemmisítésükre készül.
Rommie a támadók főhadiszállásán, a Machen Alfán próbál információhoz jutni, miközben a Maru fedélzetén várakozó Tyr,
Harper és Rev Bem műszaki hiba folytán az óceán fenekén reked.
Az Androméda kénytelen sorsukra hagyni őket, hogy a Möbius előtt őrködve megmenthesse a planétát
a pusztító csapástól. Így Rommie-nak és társainak be kell vetniük minden erejüket, leleményességüket,
és - kivált Tyr esetében - az önfeláldozó képességüket, hogy kereket oldhassanak.

ujratöltve......
 
7.A vesztes reménye
A gyilkos erejű makrai láz a Rodina bolygón ütötte fel a fejét, és a várható áldozatok száma több tízmillió,
ha az életmentő gyógyszerszállítmány nem érkezik meg időben a veszélyzónába.
Az Androméda feladata, hogy biztosítsa a mentőkonvoj sértetlen célba érkezését.
A probléma csupán az, hogy a legrövidebb út az Akeron rendszerén,
a Drago-Kazov törzs egyik főbázisán keresztül vezet, s tömve van ellenséges űrhajókkal és fegyverekkel.
A nietzscheiek hamarosan tiszteletüket is teszik,
de nem is az Andromédára vagy a gyógyszerszállítmányra fáj igazán a foguk,
hanem olyasvalamire, amit Tyr lopott el tőlük: Drago Museveni, az ősapa maradványaira.

ujratöltve.....
 
8.Az otthon melege
Az Androméda kapitánya, Dylan Hunt (Kevin Sorbo) az évszázadokon átívelő üzenetet kap mennyasszonyától,
Sarah Rileytől, hogy látogasson el a galaxis csücskén lévő Tarazedre, ahol sértetlenül megőrizték
a Csillagszövetség vívmányait. A bolygó azonban korántsem a nyugalom fészke, a küszöbön álló népszavazás,
melyen a Szövetségbe való belépésről döntenek, fölkavarja az indulatokat. A csatlakozást ellenzők tábora is igen erős,
sőt mi több Telemakhosz Rhade, Dylan egykori áruló nietzschei első tisztjének leszármazottja vezeti őket.
Ráadásul amikor a helyzet forrpontig feszül, magóg rajhajó tűnik fel a rendszer határán.

ujratöltve.....
 
9.Bűvös labirintus
Ismét vérmes jelentkezők akadnak a sötét titkokat rejtő adatbázisra, melyet a Világok
Egyetemes Archívumának könyvtárosa plántált be annak idején Harper agyába.
A perszeida Hohne az egészet visszahelyezné az archívumba, míg a csábos küllemű,
de álnok terveket forgató Satrina sátáni ajánlatot tesz: az adatokért cserébe
kioperálja a magóg lárvákat Harper testéből. A legfőbb probléma maga a delikvens,
aki úgy elrejtette az adatbázist, hogy maga sem találja. Ráadásul Trance is szagot fog, és tőle
szokatlan ádázsággal tiltakozik a tranzakció ellen. Mindeközben az Andromédán tartózkodik Charlemagne Bolivár,
a Szabre-Jaguár törzs vezetője, hogy szövetséget ajánljon Dylannak...

ujratöltve....
 
10.A herceg
Az Androméda segélyhívást kap: egy súlyosan megsérült hajó fedélzetéről kell a túlélőket biztonságba helyezni.
Az űrhajó a Ne'Holland bolygó királyi házának tagjait szállította, akik a lázadó nemesek vezére,
Constantijn főherceg hitszegésének estek áldozatul. A dinasztiának csupán egyetlen tagja éli túl a támadást,
a legkisebb fiú, a 17 éves Erik herceg, aki mellé apja utolsó erejével a törvények szerint uralkodótársnak kinevezi
a mentésükre siető Dylant és Tyrt. Bár az Androméda legénysége szíve szerint nem avatkozna be
a trónörökléssel járó viszálykodásba, a Ne'Holland kulcspozícióban helyezkedik el:
közvetlenül mellette nyílik a fő siklókapu a magógok világából, ahol a közelgő invázió várható...

ujratöltve.....
 
11. Bunker Hill
Küszöbön áll a háború a Drago- Kazov törzs és riválisai között.
Az Androméda fedélzetén Hunt kapitány természetesen a részben általa létrehozott Jaguár-Szabre szövetség oldalán
avatkozik be a küzdelembe. Mindeközben Harper - Rommie társaságában - szülőbolygójára, a Földre tart,
mely most rabszolgavilágként sínylődik a nietzscheiek uralma alatt. Harper érkezése szolgáltatja
a régóta várt szikrát a felkeléshez, de az egyenlőtlen erőviszonyok miatt ügyük vesztésre áll -
hacsak Dylan nem érkezik meg záros határidőn belül a kilátásba helyezett segítséggel. Neki azonban döntenie kell:
megmenti a flottáját s ezzel a Szövetséget, vagy veszni hagyja mindkettőt, s ígérete szerint felszabadítja a Földet...

ujratöltve.....
 
12.Időzavar
Rev Bem végleg búcsút mond a többieknek, a saját ösvényét kívánja követni, amíg választ nem kap kérdéseire.
Az ő távollétében a Harper gyomrában lakozó magóg lárvák mozgolódni kezdenek, s várhatóan egy héten belül kikelnek.
Ez a gazdaegyed halálát jelenti, hacsak nem sikerül addig eltávolítani az élősködőket. Erre egyetlen esély kínálkozik:
a magógok bérgyilkosaitól zsákmányolt térhajlító szerkezet segítségével megkísérelni a lárvák kioperálását.
Az ismeretlen elveken működő műszer használata azonban távolról sem kockázatmentes. Az idősíkok összezavarodnak:
a múlt és a jövő egybemosódik az elvarázsolt kastélyra emlékeztető űrhajón, sőt:
a kulcsszerephez jutó Trance két példányban van jelen...

ujratöltve.......
 
13.Láva és rakéták
A túrarakéta újdonsült pilótanője első önálló repülésére készül, amikor Dylan Hunt kapitány beront az ajtón,
és azonnali startot rendel el. Mint kiderül, ogámi bérgyilkosok lihegnek a sarkában,
akik az űrhajóra is buldogként tapadnak rá. A szerencsésen meglépett Tyr riasztja az Androméda legénységét,
akik megpróbálják lokalizálni a kapitány hollétét. Ez azonban annál is nehezebb,
mivel a túrarakéta térhajtóműve megsérült, így Dylan és botcsinálta útitársnője egy vulkanikus
bolygó "oltalmában" próbál egérutat nyerni, amíg a javításokat elvégzik...

ujratöltve.....
 
14.Foglald imádba minden bűnömet!
Beka üzenetet kap a Cascadáról, egy eldugott bányabolygóról, hogy egykori helyettese - s egyúttal élete legnagyobb
szerelme - meghalt, s őt jelölte meg örököséül. A Maru fedélzetén a helyszínre is igyekszik Dylan Hunt kapitány
az elhunytért távolról sem rajongó Harper társaságában,
de a hipertérből előbukkanó űrhajó egy aknamező kellős közepén találja magát.
Így teljes mozdulatlanságra vannak kárhozatva, amíg az Androméda felmentő seregként a helyszínre nem érkezik -
de időközben Harper legrosszabb aggodalmai válnak valóra: váratlan és hívatlan látogatók jelennek meg a fedélzeten...

ujratöltve.....
 
16.Hárman a mennyország kapujában
Beka valóra akarja váltani nagy tervét: hogy megszerezze a Teremtés Motorját,
amelynek révén át lehet alakítani az időt és teret. A legenda szerint azonban három ember kell a feladathoz,
így Dylan és Trance is elkísérik a köztudomásúlag halálosan veszélyes Sintaida bolygóra,
amelynek szigorúan őrzött szentélyében található az ereklye. Azonban nem csak ők pályáznak a kincsre,
hanem egy másik trió is: két gátlástalan gyilkos és egy fura földönkívüli. A bolygó őslakói,
a sinták pedig árgus szemmel lesik minden lépésüket: valóban a megjövendöltek válnak most valóra?

ujratöltve.....
 
15.A kérészek tánca
Az Androméda legénysége egy járvány sújotta kis kolóniát próbál evakuálni.
Amikor a fedélzetre szállítják az utolsó túlélőket, váratlanul meglepő támadás éri őket:
az eddig szövetségesnek hitt Than flotta próbálja megsemmisíteni őket. Hamarosan fény derül mindennek az okára is:
az űrhajóra menekített betegek hamarosan meghalnak, de kisvártatva újraélednek,
mint egy különös lény, az élősködő "Bokor" elemei, és lassanként a legénység tagjait is megfertőzik.
Dylannak és az Andromédának egyszerre kell egérútat nyernie a végzetes ragállyal végezni akaró Thanok elől,
és valamiképpen gyógyírt találnia a hasonlóképpen teljes pusztulást eredményező fertőzésre...

ujratöltve......
 
17.Amin nem tudunk változtatni
Harper és Trance rövid kirándulást tesz az Eureka Maru fedélzetén, és felettébb kellemetlen ismerősbe ütköznek:
közutálatnak örvendő volt munkaadójukba, Gerentexbe. A Homálylakó régi jó szokásához híven ezúttal is sötét ügyben jár,
vérszomjas fejvadászokkal a sarkában. A Maru fedélzetén kíván kereket oldani előlük,
s ebbéli óhaját fegyverrel nyomatékosítja. Harper kénytelen-kelletlen enged az erőszaknak,
de csak az alkalmat keresi, hogy a maga javára fordítsa a helyzetet.
Gerentexnek sikerül szert tennie az "őrült perszeida" naplójára,
ami a legenda szerint pontosan rögzíti a Csillagszövetség volt központjára,
az évszázadok óta megközelíthetetlen Vedrára vezető utat.
A kincset érő titok persze mások fantáziáját is megmozgatja, és a fejvadászokat korántsem gyerekjáték lerázni.
Mindeközben Dylan és Beka azon fáradozik, hogy az elbizonytalanodott perszeida rendszert a Szövetségben tartsa.
Amikor minden veszni látszik, Beka különös módszerhez folyamodik...

ujratöltve.....
 
17.Amin nem tudunk változtatni
Harper és Trance rövid kirándulást tesz az Eureka Maru fedélzetén, és felettébb kellemetlen ismerősbe ütköznek:
közutálatnak örvendő volt munkaadójukba, Gerentexbe. A Homálylakó régi jó szokásához híven ezúttal is sötét ügyben jár,
vérszomjas fejvadászokkal a sarkában. A Maru fedélzetén kíván kereket oldani előlük,
s ebbéli óhaját fegyverrel nyomatékosítja. Harper kénytelen-kelletlen enged az erőszaknak,
de csak az alkalmat keresi, hogy a maga javára fordítsa a helyzetet.
Gerentexnek sikerül szert tennie az "őrült perszeida" naplójára,
ami a legenda szerint pontosan rögzíti a Csillagszövetség volt központjára,
az évszázadok óta megközelíthetetlen Vedrára vezető utat.
A kincset érő titok persze mások fantáziáját is megmozgatja, és a fejvadászokat korántsem gyerekjáték lerázni.
Mindeközben Dylan és Beka azon fáradozik, hogy az elbizonytalanodott perszeida rendszert a Szövetségben tartsa.
Amikor minden veszni látszik, Beka különös módszerhez folyamodik...

ujratöltve.....
 
18. Ismeretlen, szép messzeség
Az Androméda legénysége egy balesetet szenvedett kalderán űrhajó roncsai között érdekes feldedezést tesz:
egy mentőkabin hiányzik a hajóról - eszerint a katasztrófa előtt valakinek sikerült kereket oldania.
Mégpedig nem is akárkinek, hanem a nyomok alapján egy a kalderánok által fogva tartott vedrainak -
holott a Tarn-Vedra háromszáz évvel korábban levált a siklórendszerről, s azóta az is kérdéses,
léteznek-e még egyáltalán vedraiak. Az Androméda követi a forró nyomot, ami a Ral Parthiára vezet,
a vedraiak egykori üdülőbolygójára, ahol dúl a háború a kalderánok és a vedraiak egykori segítői,
a Vigyázók között, akik most nem várt segítséget kaptak...

ujratöltve.....
 
19.A fenevad gyomrában
A Savion bolygó lakói ősidők óta rettegnek az irdatlan űrbéli fenevadtól,
a Cetustól, mely pontosan 6270 évenként visszatér, hogy óriásit harapjon planétájuk testéből.
Hunt kapitány a Maru fedélzetén a helyszínre érkezik, hogy eloszlassa a helybéliek babonás hiedelmeit,
s egyúttal a Csillagszövetség előnyeit ecsetelje előttük. A felszínen azonban valóban megmagyarázhatatlan,
kozmikus eredetű sérüléseket észlel, s világos, hogy még egy ilyen kataklizmát a bolygó nem vészelne át.
Eközben az űrben várakozó Andromédát támadás éri, s félő, hogy desszertként fog szolgálni egy gigantikus lénynek..

ujratöltve......
 
20.A lovag, a halál és az ördög
A legenda szerint a Csillagszövetség elit hajóhadát a nietzscheiek csapdába ejtették egy törpecsillag körül,
ám a hajók fölött az ellenőrzést nem sikerült átvenniük. Így a flotta már háromszáz éve rostokol egy helyben,
a szabadulás halovány reménye nélkül. Illetve egyiküknek mégiscsak sikerült meglépnie: a Clarion Hangjának,
amely most a homálylakók fogságába esve űrkaszinóként szolgál. Dylan Hunt kapitány feltett szándéka, hogy
a hajó robottestétől megszerezze a foglyul esett flotta tartózkodási helyének pontos koordinátáit,
mivel a szabadításukra akar sietni. A Clarion Hangja azonban igencsak nehezen kapható az együttműködésre,
és erre nyomós oka van...

ujratöltve.....
 
Vissza
Top Alul