Szinkronos Androméda(Andromeda)

9.Bűvös labirintus
Ismét vérmes jelentkezők akadnak a sötét titkokat rejtő adatbázisra, melyet a Világok
Egyetemes Archívumának könyvtárosa plántált be annak idején Harper agyába.
A perszeida Hohne az egészet visszahelyezné az archívumba, míg a csábos küllemű,
de álnok terveket forgató Satrina sátáni ajánlatot tesz: az adatokért cserébe
kioperálja a magóg lárvákat Harper testéből. A legfőbb probléma maga a delikvens,
aki úgy elrejtette az adatbázist, hogy maga sem találja. Ráadásul Trance is szagot fog, és tőle
szokatlan ádázsággal tiltakozik a tranzakció ellen. Mindeközben az Andromédán tartózkodik Charlemagne Bolivár,
a Szabre-Jaguár törzs vezetője, hogy szövetséget ajánljon Dylannak...

 
Utoljára szerkesztve:
10.A herceg
Az Androméda segélyhívást kap: egy súlyosan megsérült hajó fedélzetéről kell a túlélőket biztonságba helyezni.
Az űrhajó a Ne'Holland bolygó királyi házának tagjait szállította, akik a lázadó nemesek vezére,
Constantijn főherceg hitszegésének estek áldozatul. A dinasztiának csupán egyetlen tagja éli túl a támadást,
a legkisebb fiú, a 17 éves Erik herceg, aki mellé apja utolsó erejével a törvények szerint uralkodótársnak kinevezi
a mentésükre siető Dylant és Tyrt. Bár az Androméda legénysége szíve szerint nem avatkozna be
a trónörökléssel járó viszálykodásba, a Ne'Holland kulcspozícióban helyezkedik el:
közvetlenül mellette nyílik a fő siklókapu a magógok világából, ahol a közelgő invázió várható...

 
Utoljára szerkesztve:
11. Bunker Hill
Küszöbön áll a háború a Drago- Kazov törzs és riválisai között.
Az Androméda fedélzetén Hunt kapitány természetesen a részben általa létrehozott Jaguár-Szabre szövetség oldalán
avatkozik be a küzdelembe. Mindeközben Harper - Rommie társaságában - szülőbolygójára, a Földre tart,
mely most rabszolgavilágként sínylődik a nietzscheiek uralma alatt. Harper érkezése szolgáltatja
a régóta várt szikrát a felkeléshez, de az egyenlőtlen erőviszonyok miatt ügyük vesztésre áll -
hacsak Dylan nem érkezik meg záros határidőn belül a kilátásba helyezett segítséggel. Neki azonban döntenie kell:
megmenti a flottáját s ezzel a Szövetséget, vagy veszni hagyja mindkettőt, s ígérete szerint felszabadítja a Földet...

 
Utoljára szerkesztve:
12.Időzavar
Rev Bem végleg búcsút mond a többieknek, a saját ösvényét kívánja követni, amíg választ nem kap kérdéseire.
Az ő távollétében a Harper gyomrában lakozó magóg lárvák mozgolódni kezdenek, s várhatóan egy héten belül kikelnek.
Ez a gazdaegyed halálát jelenti, hacsak nem sikerül addig eltávolítani az élősködőket. Erre egyetlen esély kínálkozik:
a magógok bérgyilkosaitól zsákmányolt térhajlító szerkezet segítségével megkísérelni a lárvák kioperálását.
Az ismeretlen elveken működő műszer használata azonban távolról sem kockázatmentes. Az idősíkok összezavarodnak:
a múlt és a jövő egybemosódik az elvarázsolt kastélyra emlékeztető űrhajón, sőt:
a kulcsszerephez jutó Trance két példányban van jelen...

 
Utoljára szerkesztve:
13.Láva és rakéták
A túrarakéta újdonsült pilótanője első önálló repülésére készül, amikor Dylan Hunt kapitány beront az ajtón,
és azonnali startot rendel el. Mint kiderül, ogámi bérgyilkosok lihegnek a sarkában,
akik az űrhajóra is buldogként tapadnak rá. A szerencsésen meglépett Tyr riasztja az Androméda legénységét,
akik megpróbálják lokalizálni a kapitány hollétét. Ez azonban annál is nehezebb,
mivel a túrarakéta térhajtóműve megsérült, így Dylan és botcsinálta útitársnője egy vulkanikus
bolygó "oltalmában" próbál egérutat nyerni, amíg a javításokat elvégzik...

 
Utoljára szerkesztve:
14.Foglald imádba minden bűnömet!
Beka üzenetet kap a Cascadáról, egy eldugott bányabolygóról, hogy egykori helyettese - s egyúttal élete legnagyobb
szerelme - meghalt, s őt jelölte meg örököséül. A Maru fedélzetén a helyszínre is igyekszik Dylan Hunt kapitány
az elhunytért távolról sem rajongó Harper társaságában,
de a hipertérből előbukkanó űrhajó egy aknamező kellős közepén találja magát.
Így teljes mozdulatlanságra vannak kárhozatva, amíg az Androméda felmentő seregként a helyszínre nem érkezik -
de időközben Harper legrosszabb aggodalmai válnak valóra: váratlan és hívatlan látogatók jelennek meg a fedélzeten...

 
Utoljára szerkesztve:
15.A kérészek tánca
Az Androméda legénysége egy járvány sújotta kis kolóniát próbál evakuálni.
Amikor a fedélzetre szállítják az utolsó túlélőket, váratlanul meglepő támadás éri őket:
az eddig szövetségesnek hitt Than flotta próbálja megsemmisíteni őket. Hamarosan fény derül mindennek az okára is:
az űrhajóra menekített betegek hamarosan meghalnak, de kisvártatva újraélednek,
mint egy különös lény, az élősködő "Bokor" elemei, és lassanként a legénység tagjait is megfertőzik.
Dylannak és az Andromédának egyszerre kell egérútat nyernie a végzetes ragállyal végezni akaró Thanok elől,
és valamiképpen gyógyírt találnia a hasonlóképpen teljes pusztulást eredményező fertőzésre...

 
Utoljára szerkesztve:
16.Hárman a mennyország kapujában
Beka valóra akarja váltani nagy tervét: hogy megszerezze a Teremtés Motorját,
amelynek révén át lehet alakítani az időt és teret. A legenda szerint azonban három ember kell a feladathoz,
így Dylan és Trance is elkísérik a köztudomásúlag halálosan veszélyes Sintaida bolygóra,
amelynek szigorúan őrzött szentélyében található az ereklye. Azonban nem csak ők pályáznak a kincsre,
hanem egy másik trió is: két gátlástalan gyilkos és egy fura földönkívüli. A bolygó őslakói,
a sinták pedig árgus szemmel lesik minden lépésüket: valóban a megjövendöltek válnak most valóra?

 
Utoljára szerkesztve:
17.Amin nem tudunk változtatni
Harper és Trance rövid kirándulást tesz az Eureka Maru fedélzetén, és felettébb kellemetlen ismerősbe ütköznek:
közutálatnak örvendő volt munkaadójukba, Gerentexbe. A Homálylakó régi jó szokásához híven ezúttal is sötét ügyben jár,
vérszomjas fejvadászokkal a sarkában. A Maru fedélzetén kíván kereket oldani előlük,
s ebbéli óhaját fegyverrel nyomatékosítja. Harper kénytelen-kelletlen enged az erőszaknak,
de csak az alkalmat keresi, hogy a maga javára fordítsa a helyzetet.
Gerentexnek sikerül szert tennie az "őrült perszeida" naplójára,
ami a legenda szerint pontosan rögzíti a Csillagszövetség volt központjára,
az évszázadok óta megközelíthetetlen Vedrára vezető utat.
A kincset érő titok persze mások fantáziáját is megmozgatja, és a fejvadászokat korántsem gyerekjáték lerázni.
Mindeközben Dylan és Beka azon fáradozik, hogy az elbizonytalanodott perszeida rendszert a Szövetségben tartsa.
Amikor minden veszni látszik, Beka különös módszerhez folyamodik...

 
Utoljára szerkesztve:
18. Ismeretlen, szép messzeség
Az Androméda legénysége egy balesetet szenvedett kalderán űrhajó roncsai között érdekes feldedezést tesz:
egy mentőkabin hiányzik a hajóról - eszerint a katasztrófa előtt valakinek sikerült kereket oldania.
Mégpedig nem is akárkinek, hanem a nyomok alapján egy a kalderánok által fogva tartott vedrainak -
holott a Tarn-Vedra háromszáz évvel korábban levált a siklórendszerről, s azóta az is kérdéses,
léteznek-e még egyáltalán vedraiak. Az Androméda követi a forró nyomot, ami a Ral Parthiára vezet,
a vedraiak egykori üdülőbolygójára, ahol dúl a háború a kalderánok és a vedraiak egykori segítői,
a Vigyázók között, akik most nem várt segítséget kaptak...

 
Utoljára szerkesztve:
19.A fenevad gyomrában
A Savion bolygó lakói ősidők óta rettegnek az irdatlan űrbéli fenevadtól,
a Cetustól, mely pontosan 6270 évenként visszatér, hogy óriásit harapjon planétájuk testéből.
Hunt kapitány a Maru fedélzetén a helyszínre érkezik, hogy eloszlassa a helybéliek babonás hiedelmeit,
s egyúttal a Csillagszövetség előnyeit ecsetelje előttük. A felszínen azonban valóban megmagyarázhatatlan,
kozmikus eredetű sérüléseket észlel, s világos, hogy még egy ilyen kataklizmát a bolygó nem vészelne át.
Eközben az űrben várakozó Andromédát támadás éri, s félő, hogy desszertként fog szolgálni egy gigantikus lénynek..

 
Utoljára szerkesztve:
20.A lovag, a halál és az ördög
A legenda szerint a Csillagszövetség elit hajóhadát a nietzscheiek csapdába ejtették egy törpecsillag körül,
ám a hajók fölött az ellenőrzést nem sikerült átvenniük. Így a flotta már háromszáz éve rostokol egy helyben,
a szabadulás halovány reménye nélkül. Illetve egyiküknek mégiscsak sikerült meglépnie: a Clarion Hangjának,
amely most a homálylakók fogságába esve űrkaszinóként szolgál. Dylan Hunt kapitány feltett szándéka, hogy
a hajó robottestétől megszerezze a foglyul esett flotta tartózkodási helyének pontos koordinátáit,
mivel a szabadításukra akar sietni. A Clarion Hangja azonban igencsak nehezen kapható az együttműködésre,
és erre nyomós oka van...

 
Utoljára szerkesztve:
21.Szeplőtelen szupergyerek
A Géntisztaság Lovagjai, egy rejtélyes, de a legmodernebb harci eszközökkel rendelkező szervezet valóságos
hajtóvadászatot rendez a nietzscheiekre, akiket a Csillagszövetség árulóinak és a katasztrófa okozóinak tart.
Egyelőre megelégszenek azzal, hogy a kisebb törzseket, a gyakran csak néhány száz főből álló falkákat irtják ki
módszeresen, melyek egy eldugott rendszer űratolljai között húzódnak meg. A "tisztogatók"
az Andromédát is felhívják, hogy harcoljanak együtt a közös ellenség ellen, Dylan azonban az üldözöttek oldalára áll.
Tyr pedig személyesen is érintett, hiszen az Orca-falka és így felesége, Freya is a veszélyeztetettek között van.
S azt csak most tudja meg, hogy született egy fia is.

 
Utoljára szerkesztve:
22.Alagút a fény végén
Dylan Hunt kapitány és az Androméda legénysége éppen két éve látott neki, hogy létrehozza az új Csillagszövetséget.
Az évforduló fényét emelendő, az egyezményhez csatlakozó ötven világ képviselői az Androméda fedélzetén írják alá
a Szövetségi Chartát. Az ünnepség tetőpontján azonban váratlan támadás éri az űrhajót és az egybegyűlteket.
A legelső gyanúsított az ellenséges Drago-Kazov törzs inkognitóban jelenlévő ügynöke, de ő hamar tisztázza magát:
a falakon is könnyűszerrel áthatoló támadók megölik. A brutális valóság: egy idegen civilizáció nyitott
dimenzió-alagutat egy másik univerzumból, és az inváziót már meg is kezdték.

 
Utoljára szerkesztve:
3.ÉVAD

1.If the Wheel Is Fixed
Miután Tyr és Beka egy dimenzókapuban reked, az Androméda legénysége megpróbálja újra előidézni a jelenséget,
és megmenteni társaikat. Ha sikerül is egyesíteni a csapatot, a járat gravitációs teréből még ki kell szabadulni.

 
Utoljára szerkesztve:
2.The Shards of Rimini
Dylant - hamisan - gyilkossági ügybe keverik, hogy így megzsarolhassák.

 
Utoljára szerkesztve:
3.Mad to Be Saved
Az Andromeda egy teherhajó segélyhívó jeleit érzékeli, melyet sikeresen be is dokkolnak a raktérbe,
csakhogy a hajó levegője rohamosan fogy. Dylan és Tyr megmenti a hajó legénységének nagy részét a fulladástól,
ám legtöbbjük agykárosodással kerül ki.

 
Utoljára szerkesztve:
4.Cui Bono
Dylant és az Andromedát az új Csillagközösség választására hívják, hogy szállítsák és megvédjék az egyik jelöltet.
A legénység legnagyobb meglepetésére a politikusjelölt nem más, mint Beka simulékony, dörzsölt nagybátyja.
Mindenkit aggodalommal tölt el a lehetőség, hogy belőle váljék a Csillagközösség egyik döntéshozója.

 
Utoljára szerkesztve:
5.The Lone and Level Sands
A Marut éppen az ogamik üldözik, amikor egy csatahajó siet segítségére. Kiderül, hogy
a megmentő a 100 éve eltűnt földi hajó, a Bellerophon. Mivel fénysebességgel utaztak,
a legénység nem öregedett jelentősen, viszont körülöttük jócskán eltelt az idő.
Arról sem volt tudomásuk, hogy a Föld a nietzsheiek kezére került.

 
Utoljára szerkesztve:
6.Slipfighter the Dogs of War
Trance éppen Mesmer elvesztését gyászolja, amikor a szertartás közben lökéshullámok érik a hajót.
A hullámok egy szupernova-robbanásból származnak, amelyet egy tömegpusztító novabombával idézhettek elő.
Az Androméda a felelősök keresésére indul.

 
Utoljára szerkesztve:
7.The Leper's Kiss
Dylant megkeresi a Csillagközösség egyik alapító atyja, akit egy hírhedt bérgyilkos, a Lepra fenyeget.
Hogy megtalálja, Dylan eljátssza, hogy szüksége van egy orvgyilkosra.

 
Utoljára szerkesztve:
8.For Whom the Bell Tolls
Egy heves kozmikus vihar alkalmával Dylan véletlenül élősködőket is felvesz a hajóra,
amelyek kikezdik az Androméda rendszereit.

 
Utoljára szerkesztve:
9.And Your Heart Will Fly Away
Egy ismeretlen fegyveres jelenik meg az Androméda fedélzetén,
aki Dylannel akar harcba szállni. Amikor Dylan győz, Tyr szó nélkül eltűnik.
Az Androméda ezután Dylan kilométeres "hasonmásával" találja szemben magát,
amely tüzet nyit a hajóra, majd eltűnik. Dylan szeretné megtudni, ki volt a támadó, és hová tűnt Tyr.

 
Utoljára szerkesztve:
10.The Unconquerable Man
Egy párhuzamos világban Gehris Rhade végez Dylan Hunttal, majd 300 évre hibernálódik az időben.
Ma pedig a Csillagközösség újjáépítésén ügyködik, hiszen - Dylan Hunt szavaival élve -
mindannyian a saját történetünk hősei vagyunk.

 
Utoljára szerkesztve:
11.Delenda Est
Egy párhuzamos univerzum teremtményei újra felbukkannak, és elrabolják Rommie-t.
A legénység Rommie megmentésére indul.

 
Utoljára szerkesztve:
12.The Dark Backward
Trance meglát egy lehetséges idővonalat, amelyen az Androméda elpusztul, és a teljes legénység is meghal.
Ezért az idővonal megváltoztatásával igyekszik megmenteni a hajót és legénységét.

 
Utoljára szerkesztve:
13.The Risk-All Point
Sötét idők járnak. A valaha létezett legfejlettebb civilizáció, a Csillagszövetség összeomlott.
Ám egy kicsiny, de eltökélt csapat hozzáfog, hogy újjáépítse a roma dölt világot.
Hosszú idő után ismét feléled a remény, egy elfeledett űrhajó, az ANDROMÉDA fedélzetén.
Dylan Hunt kapitány (Kevin Sorbo) űrhajójával, a fekete lyuk mélyéből újra felbukkant
Andromédával és sebtében összeszedett embereivel nekivág az űrnek, hogy elkezdje
a hosszú harcot az emberiség és a többi értelmes kultúra megmentéséért.
A Star Trek és A bolygó neve: Föld "szülőatyja",
Gene Roddenberry műhelyében készült filmsorozat főszerepében a Herkulesből ismert új szupersztár, Kevin Sorbo látható.

 
Utoljára szerkesztve:
14.The Right Horse
Beka régi szerelmét letartóztatják az igazság bolygóján. Csak az Androméda segíthet a "bűnözőn".

 
Utoljára szerkesztve:
15.What Happens to a Rev Deferred?

 
Utoljára szerkesztve:
16.Point of the Spear

 
Utoljára szerkesztve:
Vissza
Top Alul