Motorok

Hát meg elég hideg van most mocira ülni, ma mentem vagy 20 percet de majdnem odafagytam, amugy nekem 1 öreg simson endurom van.
 
Ez a nagy álmom
Honda cr 125

cr125.jpg
 
Majd ha nyerek a lotton kapsz eggyet nekem egy régi MZ Ts 125 öm van ami per pillanat üzemen kivül van pedig nagyon jo lenne most motorozgatni vele



Ilyesmi csak rosszab álapotban
 
Azért nézd meg nem állt e be a dugo, ha nem, kell bele önteni 1 kevés olajat a hengerbe.
 
Nem azzal van a bajj 20 év után is életet leheltünk bele akkor 1 év kihagyás is menni fog tekercs gondja van kicsit eléget elfüstölt meg amit akarsz.
 
Aprilia RXV enduró

Na ezt szivesen kipróbálnám.

A világ egyik leginkább forradalmi off-road motorkerékpárja, az Aprilia RXV tovább fejl?dött 2008-ra. Az Aprilia a korábbi négyszeres enduró világbajnok Stefan Merriman személyében idén már gyári támogatású csapattal szerepelt a sorozatban. A világbajnokságban szerzett tapasztalatokkal felvértezve a gyár tovább fejlesztette az RXV-t a következ? szezonra. Küls?re az RXV új matricázást kapott, valamint az új üzemanyagtank több mozgásteret ad az enduró gép pilótájának. A szintén új Magura kormányon a kapcsolókat az endurós világ követelményeinek megfelel?en gondolták újra. Az Aprilia endurók egyik legérdekesebb darabja a blokk maga. A V2-es er?forrás az endurózás világában manapság már egyedi, de az olasz gyár m?köd?képesnek látja ezt a technikát itt is.

gp_08apriliarxv_01_ca8e9.jpg





A 45.2 számmal ellátott 449 köbcentis blokk az 55.2-es 549 köbcentis nagyobb testvérével szolgál az RXV endurókban. A 77 fokos hengerszög? V2-es motoroknak valamelyest n?tt a teljesí­tménye, és csökkent a vibrációja. Ennek eredményeképpen nincs szükség kiegyenlí­t? tengely alkalmazására, amely tovább csökkenti a blokk tömegét. Az Aprilia állí­tása szerint, a kis V2-es még í­gy is jóval kevésbé ráz, mint az egyhengeres vetélytársaik. A legfontosabb változtatás 2008-ra az elektronikus motorvezérlés terén történt. Az új elektronikával a kormányról válthatunk két üzemmód közt. Az egyik a keményebb talajra, jó tapadás mellé, a másik lágyabb vezérlés a nehezebb, csúszósabb terepre javasolt. Az RXV elektromos önindí­tóját egy új indí­tókapcsolóval látták el.




A befecskendezés ellenére kézi szí­vató megmaradt az RXV-n, a sportcélú felhasználásnál ez jól jön sokszor. A légsz?r? anyagát egyenesen a gyári versenygépekr?l kölcsönözték a 2008-as modellekhez. Szériában az ülés alatt kivezetett egyedi, igen halk kipufogódob jár a motorhoz, de a gyári extrák közül megrendelhet? az Arrow dob is. Az acél-alumí­nium térhálós hí­dvázon történtek kisebb változtatások, és ezzel, valamint a blokkon végzett egyéb módosí­tásokkal az új RXV 4 kilóval könnyebb lett. A hátsó Sachs rugóstag beállí­tása változott csupán, most jobban fogja a talajt durvább felületen is, mint korábban. Az els? teleszkópokat a nagy sebességen való jobb stabilitás érdekében hangolták újra. A fék lényegében nem változott. Elöl 270, hátul 240 mm átmér?j? tárcsák szolgálnak hullámos kivitelben, Nissin féknyergekkel.
 
Javaslom ezt megnézni:

GSX R750 1985 - 2007 Transition
 
jo kis mocik. én is szeretnék jogsit meg vmi nagyobb mocit (ugrálni meg ilyenek) csak apám nagyon ellene van. ilyeneket mondot: magyarországon nem elfogadott közlekedési modszer meg rá kéne irni a motorosok hátuljára hogy élő donor vicc pedig néha jobb lenne egy nagy mocival hasitani mint a kis 20-a bmx-el tekerni (de azé azt is szeretem nagyon )
 
törölve! xxx
 
Nekem régen volt egy 51 B-s Simsonom, utána pedig egy 250 TS/1-es MZ-m. De már rég megszabadultam tőlük és nem is nagyon motoroztam azóta.
 
Kinek mi a véleménye a 2008 as Honda CBR1000RR -ről??
CBR1000RR_2008_Red_LHF.jpg


Itt a 2007 es, hogy lássátok mi változott
honda-cbr-1000-rr.jpg


Nekem jobban tetszik a 07es. Szebb a lámpa, az idomok, a kidörgő és alapjába véve az egész. Mondjuk az új 5 lóerővel erősebb És a tesztek alapján kényelmesebb, de nekem kevésbé tetszik a forma.
 
2007-es nekem is jobba tetszik lámpa szí­n meg ahogy összevan rakva. de azért mennék mind a kettővel egy két kört
 
nem baj de igy az tetszik jobban
 
Nekem ilyen van [attachment=71:tn_120070425021.jpg[/CODE] most készül

De most ezzel járok [attachment=72:tn_1P1010957.JPG]
 
mér nem az elsővel jársz ?
 
Nekem eddig volt Yamaha Mintem, Simsonom, de most álmom végre megvalósí­tási stádiumba ért :
<div>
http://www.youtube.com/watch?v=XeXoT3WbbKg&" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350" /></embed></object>[/CENTER]
Nézzétek meg!!!
BUILT NO BOUGHT!!!!
 
Kicsit KTM es szí­nű, de szép. Grat hozzá Gondolom nagyon megy a méretéhez képest (ccm) mennyi 50 es vagy 70es??? Olyan 70-80 a vége?
 
A mai nap kezdődik az évadzáró Kunmadarasi gyorsulás. Csak ajánlani tudom mindenkinek. Én megyek 3 napra.


Programok:
Augusztus 15. PÉNTEK 11.00 Kapunyitás
14.00 Gépátvétel
17.00 Szabadedzés (Ingyenes, autóknak és motoroknak egyaránt)
KONCERTEK
19.00 Dogs koncert
program1.jpg

22.00 EDDA SZUPERKONCERT
24.00 Chrome Rt.

Augusztus 16. SZOMBAT
MOTOPORT Motoros Gyorsulási Verseny és Superzone-Maxxpower Éjszakai Streetfighter és Tűzijáték Show
Gépátvétel reggeltől 12.00-ig!
Szabadedzés

08.30 - Motoport Kupa I. Kvalifikáció
08.30-09.00 Junior50, 125, Szoci, Quad, Supermoto, Hornet Kupa
09.00-09.30 Street 400, Street 600, 750-900 és Old Top
09.30-10.00 Street 1000, Street 900+Top
10.00-10.30 D 1000 Plusz, ModiTwin
10.30-11.00 Superstreet, Competition
11.00 - Motoport Kupa II. Kvalifikáció
11.00-11.25 Junior50, 125, Szoci, Quad, Supermoto, Hornet Kupa
11.25-11.50 Street 400, Street 600, 750-900 és Old Top
11.50-12.15 Street 1000, Street 900+Top
12.15-12.40 D 1000 Plusz, ModiTwin
12.40-13.05 Superstreet, Competition
13.15 SAFETY HUNGARY bemutató
program2.jpg


13.30 Rakétaautó és Rakétamotor verseny, világszenzáció, a VILí­í‚GON először!!!!
Világcsúcstartó autó és motor a Holdra szállásnál használt hajtóművel
program3.jpg

13.50 WENSON vezetéstechnikai bemutató
program4.jpg


14.00 EL??킐DőNT??킐K
14.30 KőZÉPDőNT??킐K
15.00 DőNT??킐K
15.30 Pap Zoltán Végsebességmérő Emlékverseny
19.30 Dí­í‚JKIOSZTő
20.45 SUPERZONE-MAXXPOWER NIGHT SHOW
Streetfighter éjszakai Show őRIí­í‚S T??í‚°ZIJí­í‚TÉKKAL ÉS JETCARRAL
program6.jpg

22.00 BLUES COMPANY SZUPERKONCERT
program7.jpg


Augusztus 17. VASí­í‚RNAP (autós, streetfighter és freestyle nap)
Potzner Ferenc Emlékverseny
Shox Kupa Streetfighter Országos Bajnokság
A végső összecsapás... minden fighterrel
TOYOTA RoadService KUPA II. FORDULő
(gépátvétel: 08.00-14.30)
program8.jpg

08.30-09.30 Freestyle és Streetfighter Szabadedzés és nevezés
09.30 Versenyzői bemutatás és sorsolás
09.45 Freestyle és Streetfighter verseny és kvalifikáció (Freestyle 4 perc verseny, Streetfighterek 3 perc kvalifikáció)
11.30 TOYOTA RoadService AUTőS GYORSULí­í‚SI VERSENY, I.Kvalifikáció
13.15 SAFETY Hungary bemutató

13.30 Rakétaautó és Rakétamotor verseny, világszenzáció, a VILí­í‚GON először!!!!
Világcsúcstartó autó és motor a Holdra szállásnál használt hajtóművel

13.50 WENSON vezetéstechnikai bemutató
14.00 Angyal Zoltán Streetfighter világbajnok showja, Magyarországon csak itt
program5.jpg

14.30 Shox Kupa Streetfighter Országos Bajnokság , DőNT??킐K
15.30 TOYOTA RoadService AUTőS GYORSULí­í‚SI VERSENY, II.Kvalifikáció
18.30 Autós Döntők, Középdöntők, Döntők
20.00 Dí­í‚JKIOSZTő

A programváltozás jogát fenntartjuk...
Belépődí­jak
3 napos: 5000 Ft
péntek: 2000 Ft
szombat: 2500 Ft
vasárnap: 2000 Ft
 
Nekem az 1971-es Simson STAR a világ. Mentem már sokfajta motorral, és lehet hogy ez csak segédmotorkerékpár, de iszonyatosan jó. 2 személlyel is ví­gan megy 50-et egy felújí­tott, és nem tuningolt gép. Bár nagy álmom azért mellé egy nagy túramotor, esetleg egy supermoto... De a STAR-t semmi pénzért nem adnám el :)
 
http://www.youtube.com/watch?v=U03DgPOcwf8
 
Vissza
Top Alul