Szinkronos Csillagkapu: Atlantisz (Stargate: Atlantis)

samuray

Moderátor
Tag
Csatlakozás
2012.04.22.
Üzenetek
16,035
Reakció pontszám
1,857
Pontok
113
Kor
68
u7j6maiGNhGweMJZ9BqK8XLiIjb.jpg

20091201stargatec.jpg


Csillagkapu: Atlantisz (Stargate: Atlantis)

Video:640x352/1020kbps/25.000fsp/16:9
Audio:AC3/192kbps/2ch/48.0khz/hun

Atlantisz egy hatalmas óceán alatt fekszik és fogytán van az energiája,
ráadásul egy, a galaxisban élő nép is a katonák segítségét kéri ősi ellenségük legyőzésében.
Katonai mentőakció indul hát az ellenség bolygójára, hogy kiszabadítsák elrabolt társaikat.

Szereplők
Joe Flanigan, Rachel Luttrell, David Hewlett

Felemelkedés - 1. rész

Az antarktiszi romok megfejtése céljából, egy nemzetközi tudósokból álló csapat indul a távoli Pegazus-galaxisba,
hogy megtalálják az Ősök elveszett városát.
Atlantisz azonban a pusztulás szélén áll és ezért egy helyi népcsoport segítségét kell kérniük.

Felemelkedés - 2. rész

Atlantisz egy hatalmas óceán alatt fekszik és fogytán van az energiája, ráadásul egy,
a galaxisban élő nép is a katonák segítségét kéri ősi ellenségük legyőzésében.
Katonai mentőakció indul hát az ellenség bolygójára, hogy kiszabadítsák elrabolt társaikat.
Az akció részben sikeres, ugyanakkor felhívja a Lidércek figyelmét a Földre, mint lehetséges "táplálékforrásra".
Atlantisz energiaproblémája aztán egy nem várt fordulattal oldódik meg.

 
Utoljára szerkesztve:
Bújócska

Az Atlantiszi bázison egy gyerek véletlenül kiszabadít egy entitást,
ami energiával táplálkozik és magas intelligenciával rendelkezik.
Ha nem talál energiaforrást, akkor az embereket támadja meg, így mindenképpen el kell távolítani a bázisról.
McKay egy kísérlet miatt képes lesz használni az ősök egy eszközét és talán ez lehet a megoldás a problémára.

 
Utoljára szerkesztve:
38 perc

A Pocsolyaugró 1. éppen a Lidércek elől menekül, de egy meghibásodás miatt nem tudja behúzni a hajtóműveit,
így beragad az űrben lebegő Csillagkapuba.
A kapu csupán 38 percig marad nyitva és az őrnagyot ráadásul fogva tartja egy idegen élőlény.
Az Atlantiszi bázison pedig néhányan már lemondanak az űrhajóról és legénységéről.

 
Utoljára szerkesztve:
Gyanú

Mikor egy titkos, az eredeti Csillagkapu készítői által elhagyott bázisra bukkannak az Antarktisz jegében,
megalakul a Csillagkapu _ Atlantisz csapata. A felfedezés a Pegazus galaxisig viszi a hősöket,
ahol egy primitív civilizáció és egy, az egész emberiség létezését fenyegető ellenség sodródik az útjukba.
A csapat feje a diplomáciai kapcsolatokban jártas Dr. Elizabeth Weir.
A kissé szigorú politikus ellenpontja John Sheppard, a hencegésre hajlamos, ugyanakkor bátor pilóta.
Az expedíció további résztvevői: a zseniális neurológus, Dr. Rodney McKay és partnere, Carson Beckett,
aki medikusi feladatokat lát el.

 
Utoljára szerkesztve:
A gyermekkor vége

A csapat egy idegen bolygóra látogatva elveszíti az uralmát a Pocsolyaugró felett és lezuhannak,
mivel egy hatalmas energiamező minden elektromos szerkezetet gátol a működésben.
A bolygón gyermekek laknak, a legidősebbek is csak 24 évesek,
mert úgy tartják, hogy a Lidércek amiatt kerülik el a bolygójukat,
mert az ott élők 25 éves korukban öngyilkosságot hajtanak végre.

 
Utoljára szerkesztve:
Megmérgezett kút

Mikor egy titkos, az eredeti Csillagkapu készítői által elhagyott bázisra bukkannak az Antarktisz jegében,
megalakul a Csillagkapu _ Atlantisz csapata. A felfedezés a Pegazus galaxisig viszi a hősöket,
ahol egy primitív civilizáció és egy, az egész emberiség létezését fenyegető ellenség sodródik az útjukba.
A csapat feje a diplomáciai kapcsolatokban jártas Dr. Elizabeth Weir.
A kissé szigorú politikus ellenpontja John Sheppard, a hencegésre hajlamos, ugyanakkor bátor pilóta.
Az expedíció további résztvevői: a zseniális neurológus, Dr. Rodney McKay és partnere, Carson Beckett,
aki medikusi feladatokat lát el.

 
Utoljára szerkesztve:
A föld alatt

Mikor egy titkos, az eredeti Csillagkapu készítői által elhagyott bázisra bukkannak az Antarktisz jegében,
megalakul a Csillagkapu _ Atlantisz csapata. A felfedezés a Pegazus galaxisig viszi a hősöket,
ahol egy primitív civilizáció és egy, az egész emberiség létezését fenyegető ellenség sodródik az útjukba.
A csapat feje a diplomáciai kapcsolatokban jártas Dr. Elizabeth Weir.
A kissé szigorú politikus ellenpontja John Sheppard, a hencegésre hajlamos, ugyanakkor bátor pilóta.
Az expedíció további résztvevői: a zseniális neurológus, Dr. Rodney McKay és partnere, Carson Beckett,
aki medikusi feladatokat lát el.

 
Utoljára szerkesztve:
Hazatérés

Sheppard és csapata egy olyan bolygóra bukkan, amelyet teljes egészében köd borít.
McKay felfedezi, hogy a köd energiát fejleszt, mégpedig akkora mennyiségben, ami lehetővé teszi,
hogy járatot nyissanak a Földre. Megkezdődik hát a tervezés.

 
Utoljára szerkesztve:
A vihar

Hatalmas vihar közeledik az Atlantisz felé, amit pajzs híján lehetetlen kivédeni.
Miközben az Atlantisz a megoldással és az evakuálással foglalkozik, vannak,
akik ezt az időpontot akarják felhasználni arra, hogy visszavágjanak egy korábbi sérelemért.

 
Utoljára szerkesztve:
A szem

Továbbra is zajlik az Atlantisz evakuálása, miközben a vihar fenyegetően egyre csak közeledik.
Sheppard őrnagy eközben kénytelen azokkal a katonákkal szembeszállni,
akik átvették az irányítást az Atlantisz fölött, és fogságban tartják Weir-t és McKay-t.

 
Utoljára szerkesztve:
A túlélő

Amikor Sheppard és csapata egy műhold vizsgálata közben egy lezuhant lidérchajóra bukkannak,
azonnal vizsgálni kezdik. Váratlanul azonban ott ragadnak az idegen bolygón,
ráadásul egy lidérc túlélő társaságában.

 
Utoljára szerkesztve:
Veszélyzóna

Atlantisz egy még ismeretlen részének felderítése közben, McKay kis egységének emberei hirtelen hullani kezdenek.
Az ok ismeretlen, de többen egy új vírusra gyanakszanak. A problémát pedig tetézi,
hogy vannak, akik nem akarnak karanténba kerülni.

 
Utoljára szerkesztve:
Menedék

Miután Sheppard csapatát lidérctámadás éri, aminek véget vet egy bolygóról kicsapó sugár,
a CSK1 felderíti a bolygót, melyről kiderül, hogy a lakói még sohasem találkoztak a lidércekkel.
A CSK1 így lehetőséget lát arra, hogy sok menekültnek találjon lakóhelyet.

 
Utoljára szerkesztve:
Mielőtt elaludnék

Egy újabb ismeretlen terület felderítése közben Ford és Sheppard egy idős nő hibernált testére bukkannak.
Beckett rosszallása ellenére pedig felélesztik. Az idős nő igen furcsa dolgokat beszél, és azt állítja,
hogy ő maga Elizabeth Weir és, hogy tízezer évet töltött a kamrában, ahol rátaláltak.

 
Utoljára szerkesztve:
A testvériség

A csapat elkezdi bejárni azokat a bolygókat, amelyeken ZPM-ekre bukkanhatnak.
Az első ilyen bolygón régen egy testvériség védte a ZPM-et a lidércektől,
majd amikor már elkerülhetetlen volt a bukás, elrejtette előlük.
A CSK1-re egy nehéz feladat vár, miközben a háttérben más erők is mozgolódnak.

 
Utoljára szerkesztve:
Levelek a Pegazusról

Miközben Atlantisz lakossága mindent elkövet, hogy megállítsa a Lidérceket,
McKay ötletének hála - az üzenet küldése a Földre - megkezdődik a búcsúzkodás az otthon maradottaktól.
Sheppard azonban nem búcsúzik, hanem igyekszik felderíteni a Lidércek erejét.

 
Utoljára szerkesztve:
A képesség

Teylát rémálmok gyötrik, ezért Sheppard tanácsára pszichológushoz fordul. Kiderül,
hogy egy régi történet szerint éppen egy furcsa bolygón tartózkodtak, miután a Lidércek elvitték őket.
Teyla mindenképpen fényt kíván deríteni a múltjára, és arra, hogy miért kínozzák a rémálmok,
ezért a CSK1-gyel együtt elmegy a kérdéses bolygóra.

 
Utoljára szerkesztve:
Az ostrom - 1. rész

A Lidércek egyre csak közelednek, ezért McKay és Zelenka egy kétségbeesett tervvel állnak elő.
Helyre akarják hozni a jelenleg nem működő műholdat, ami képes lehet arra,
hogy mind a három támadó hajót elpusztítsa. Időközben pedig Bates őrmestert valaki megtámadja,
ami után nem sokkal kiderül, hogy a városban egy kém van.

 
Utoljára szerkesztve:
Az ostrom - 2. rész

A Parancsnokság erősítést küld Atlantiszra, akik jó hírt hoznak: csak négy napig kell kitartani,
mire megérkezik a Daedalus, ami egy ZPM-et hoz magával. Azonban ez a négy nap nagyon hosszúnak ígérkezik,
ráadásul a Lidércek is igen alapos tervvel készülnek.

 
Utoljára szerkesztve:
2Évad:

Az ostrom 3.

Sheppard és Caldwell ezredes elhatározzák, hogy az utolsó kaptárhajót megpróbálják megsemmisíteni.
Miután az összes többi tervük kurdarcba fullad, elhatározzák, hogy egy atombombát sugároznak át.
Eközben azonban a város Wraith megszállás alatt van. Ráadásul az expedíció tagjai közül Teyla nyomtalanul eltűnt,
Ford és alakulat, valamint Everett ezredes pedig a hadszíntér közepén van...

 
Utoljára szerkesztve:
A betolakodó

Sheppardot és Weirt egy tiszt értesíti arról, hogy Dr. Monroe-t holtan találták az egyik folyosón.
Beckett szerint biztosan nem baleset történt,
ennek igazolására pedig McKay a biztonsági kamera felvételét kezdi vizsgálni, ám a szalag éppen ott hibásodik meg,
ahol a támadó felbukkanna.

 
Utoljára szerkesztve:
Üldözés

Lorne őrnagy egy tudós kíséretében éppen kutatómunkát végez a P3M-736-os bolygón,
amikor egy halott Wraith-re bukkannak. Miután felboncolják, kiderül, hogy az enzimzacskóját eltávolították,
ezért minden valószínűség szerint Aidan Ford hadnagy ölhette meg. A csapat ezért Ford keresésére indul.

 
Utoljára szerkesztve:
Kettős lét

Egy váratlan Lidérc-támadás után McKay különösen viselkedik, nem teljesen önmaga,
ugyanis a testét meg kell osztania egy társával.
A furcsa dolgai miatt azonban a többiek már-már bolondnak tartják.

 
Utoljára szerkesztve:
A halálraítélt

Sheppard, McKay, Teyla és Ronon egy újabb bolygóra érkeznek, ahol egy szigeten fekvő kisvárosra bukkannak.
Úgy tűnik, hogy amennyire kevesen lakják, éppen annyira fejlett civilizációról van szó,
melyről hamarosan kiderül, hogy politikai tárgyalásokat folytatnak a Lidércekkel.

 
Utoljára szerkesztve:
Szentháromság

McKay azon dolgozik, hogy sikerüljön tökéletesítenie egy ősi energiatermelő technológiát.
Eközben Teyla és Ronan egy Belkan nevű kereskedőcsoportot látogatnak meg, ahol arról értesülnek,
hogy a férfi világának talán még akadnak túlélői.

 
Utoljára szerkesztve:
Ösztön

A CSK1 egy olyan bolygóra kerül, ahol a helyieket egy, az erdőben bujkáló Lidérc tartja rettegésben.
A csapat megígéri, hogy levadássza a gyilkost, de nem egészen azt találják, amire számítanak.

 
Utoljára szerkesztve:
Átváltozás

A hazatérés után nem sokkal Sheppard furcsa dolgokat vesz észre magán, és furcsán is kezd viselkedni.
Dr. Beckett a tüzetesebb vizsgálat után arra gyanakszik, hogy Sheppardot megfertőzte a retro-vírus, amit Ellia,
a fiatal Lidérc lány adott be magának, abban a hitben, hogy attól emberré változik,
és amelytől végül teljesen megvadult. Hamarosan pedig Sheppard-on láthatóak lesznek az átalakulás nyomai.

 
Utoljára szerkesztve:
Aurora

McKay különös és beazonosíthatatlan jeleket vesz, melyek minden valószínűség szerint egy régi hadihajó,
az Aurora rezgései. Sheppard-ék nem sokkal ezután lefagyasztott ősökre bukkannak,
akikkel megpróbálják felvenni a kapcsolatot.

 
Utoljára szerkesztve:
Az elveszett fiúk

Aiden Ford hadnagy immár egy különleges katonákból álló csoport vezetőjeként tér vissza az Atlantiszra.
Majd azzal a kéréssel fordul Sheppard-hoz, hogy nyújtson segítségét egy Wraith kaptárhajó elleni támadáshoz.

 
Utoljára szerkesztve:
A kaptár

Sheppard Teyla-val és Ronon-nal együtt fogságba esik a Lidérc-hajóban, miután Ford terve nem úgy sül el,
ahogy azt szerették volna. Társai kiszabadítására McKay siet, ami azonban nem is olyan zökkenőmentes feladat,
mint azt gondolta.

 
Utoljára szerkesztve:
Vissza
Top Alul