- Témaindító
- #1
- Csatlakozás
- 2015.10.26.
- Üzenetek
- 2,726
- Reakció pontszám
- 2,134
- Díjak
- 3
- Kor
- 2023
Nagy Nohab-könyv (2010)
Dicsőség és megannyi buktató övezte a NoHABok magyarországi pályafutását. Karrierjük sokkal ígéretesebbnek ígérkezett annál, hogy a húsz gépből mára csak hét maradjon, és ezeknek sem mindegyike üzemképes. Az M61-eseket lehet imádni, lehet gyűlölni. De közömbös iránta senki sem maradhat. Lehet legendákat és világpolitikát szőni köréje. Csak egy valamit nem lehet elvitatni: a NoHAB volt mindig is a dízelkirály Magyarországon – ezt a gépet itthon és külföldön a csecsemőtől az aggastyánig mindenki ismeri. Minden jelentős vasútvonalon megfordult, és minden fontosabb vonatot elhúzott a villamosítás előtt, de még végnapjaiban is nehéz, kényes feladatot teljesített: a Balaton zsúfolt északi partjának forgalmát látta el. pdf 21mb 2010
Dicsőség és megannyi buktató övezte a NoHABok magyarországi pályafutását. Karrierjük sokkal ígéretesebbnek ígérkezett annál, hogy a húsz gépből mára csak hét maradjon, és ezeknek sem mindegyike üzemképes. Az M61-eseket lehet imádni, lehet gyűlölni. De közömbös iránta senki sem maradhat. Lehet legendákat és világpolitikát szőni köréje. Csak egy valamit nem lehet elvitatni: a NoHAB volt mindig is a dízelkirály Magyarországon – ezt a gépet itthon és külföldön a csecsemőtől az aggastyánig mindenki ismeri. Minden jelentős vasútvonalon megfordult, és minden fontosabb vonatot elhúzott a villamosítás előtt, de még végnapjaiban is nehéz, kényes feladatot teljesített: a Balaton zsúfolt északi partjának forgalmát látta el. pdf 21mb 2010
Code:
⚠
A kód megtekintéséhez jelentkezz be.
Please log in to view the code.